16 June 2011

Terima Kasih Teman.

salam.. . . 
okeh, n3 kali ni berbaur terima kasih lagi yer.
yang takkkkkkkkkkk terhingga juga.
buat my lovely fren yg baru je redah alam rumah tangga.
*redah?taleh blah.hihi*

special thanx to
sebabnyeeeeeeeeeeee..
she gave me.. . . .
thisssss!!!!!!


alahaiiiii, suweetnye lah cik puan sorang ni kan.
hehehe,time kasih sayangku..
die bagi sebab time die kawen aritu,
almost 4 hari aku temankan die weh!
jadi tukang pkai inai, jadi pengapit segala.
so this is her way to appreciate me.

walaupunnnnn, aku ikhlas tolong ko weh.
tak harap pape pn.
tapi ko dah bagi ni, MOJ!!
mak oke jeeeeeeeerrrrrrrrrrr!!! hahahahaha!!
kecik tapak tangan,
stadium kolo pilah den tadah an!!
:p

jap g aku memekak tanye makcik aku,
pesal time aku jd pengapit die dulu tak pat pape pn?
then die kate, 
"sebelum2 ni ko x perform time jadi pengapit, tu yang tak dapat pape, ni lah yg ko paling perform kotttt, tu dapat jam tu, hahahahaha"
cisdel btol lah! hahaha..

k lah, jom mentedarah / sarapan!
babai~

^__^




** nanti nak citer sal kenduri umah aku aritu. tungguuuuuuuuuuuuuuuu~

4 budak menulis:

ctpujie said...

suweett mcm gule2 la paa neh..
t jd pengapit den plak ea tatin..
nti den bori ko mkn lauk penantin skali ngan den t la..hahaha

tat!n said...

suweet kn die,hee
jd pngapit ko?erkkk,klo ko ng bg den ipad2 baru den stuju.wakakaka!

ctpujie said...

mang ai ipad2 mtk ea..
bek den buek hantaran yo ipad tuh yg..wakakaka..janji ko ado den nikah t yo..hihi =)

tat!n said...

hehehe,tau pun kau. :p
yolaaa,time ko nikah den msti ado.
time den nikah kau jgn lari lak yo!hehehehe..