01 June 2011

Pa'a (Ain) dan Kamal

:: saLam ::

hye semua!
harini adalah hari yang ke-4 aku demam,
sakit tekak,selseme etc. -_-"
penatlah macam ni.makan pun x selera.
bertambah kedinglah aku yang kurus ni.
T_T

kawan2 semua tolong doakan aku cepat sembuh yea!
sayang korang!
=)

ok dah2, tayah intro nak panjang menjela.
straight to the point yuk.
tapi aku nak ingatkan bahawa entry ni panjang menjela.
sila bertahan. :p

minggu lepas, aku cuti hari Jumaat.
nak hadiri majlis pernikahan bestie aku kat kampung.
walaupun die bernikah sebelah malam,
tapi aku tetap ambil cuti. baik kan?
say thanx to me PAA!! haha.

Khamis after keje aku terus pergi shah alam.
pergi kat kawan aku name ain.
then balek juasseh same2 dengan dia.
yeah,kami same2 cuti jumaat.

sampai je juasseh terus pergi rumah Paa (Ain).
pakaikan die inai.
bertuah punyer budak, die kate nak pakai sekali malam semalam.
n time aku datang kira nak pakai 2nd time la.
sekali, nan hado. tak pakai lansung lagi.hee.

seronok. aku pakaikan 5 jari tangan n 10 jari kaki dia.
lagi 5 jari tangan? ain comey (kawan Shah Alam) yg pakaikan.
haha, kesian tgk Paa. nak tido pun susah.
jam dah pukul 12.30 malam baru aku balek rumah mak aku.
tapi tak terus tido. lepas mandi semua,
aku pulak pakai inai,wakakakaka!!
feeling pengantin. haruslah kan. aku kan pengapit die. :p

see?macam tak penah pakai inai plak.hehe.

then Jumaat malam tu, lepas isyak baru diorang dinikahkan.
tapi aku datang awal lah kan. semangat punye pasal.
mase aku sampai, tengok kawan aku tu da nak kawen,
ishhh, aku pulak yang gegel tak habis2 kau tau!
haha, lawak tol lah. aku lak yang neves lebeh2. gedix. :p

Paa sangat chantek okeh malam tu.
lagi2lah die dimekapkan oleh kak Dimple Lina yang sangat 
meletop u olsss..
hasil conteng2 die tu memang marveles meletop 
pap pup pap kalau nak tau!
hahaha..kalo nak tau lebeh lanjut or nk guna khidmat 
dia leh la bukak web die.
n fyi, kak dim ni jugak salah sorang jurumekap dalam 
program mentor tu.
n also salah sorang tukang mekap bagi Project X Annas Easkey tu hari.
heeeeeeeee..den dah cito lobeh ni kak, kasi la komisen sikit ha.. :p

dah lah dah lah, panjang plak membebel kan.
moh ler kite layan gambar.
gambar sume diambil menggunakan kamera cabuk aku sajo.
harap maaf. :p

mak hayam handam last touch.

i loveeeeeeee dis pic!!

kami amek berkatt b4 nikah.hihi.

ni lah kak Dimple Lina!! kelas kau maria.hahaha

gift for HIM.. =)

with Ain Momey

Kilot Yang Suci, Pengantin Suci Murni, Tatin Sesuci Embun Pagi

yeay! da sah da..leh pegang2..ops!!

muahhh!!

kasi pangkah yang baju putih tu dari kelab bujang!!!

pelamin by kak Dim. memang gedebass..fresh flowers giteww..

cam terpancar cahya keimanan di muka kami kan..ngeee

persalinan malam tu, solai yo..paa maleh nk tukar2 baju..sabo jelaaa..

okeh, setel majlis nikah.
then esoknyaa / 28 mei majlis bersanding
pihak perempuan..kuning diraja warna tema..
aku sebagai pengepit berjaya memang ikot tema lah kan.hehe
tapi taklah same sangat, kang hover pulekk.. :p

tatin piqah ain

suprise dulu. tutup dulu.

tadaaaaaaaa!! tantek tak tatin tak?? ehh!! ;p

berarak..

bersanding lah raja sehari

berposinglah si pengapit. :p

can u spot seseorang yang femes di situ?hahaks.

again, aku yang lelebeh.

yang kanan tu wani, da masuk 7 bulan pregnant. pasni paa lak.

rase tak macam nak kasi aku makan selipar?

elele, jeling2 manje pulekkk die..

huh, ade gak pic dari depan. thanx ain tolong snap!
eh aizul, sane sikit. :p

pose2 atas katil pulak. meriah okay. haha.

last but not least, outdoor kat tengah sawah.somut merombik!!haha

okeh!! done for the 2nd day.
fuhhh, taip entry pun penat ni.
apetah lagi si pengantin n family.
lagilah penat kan?hehehe.
pengantin punye penat extra la,
tak gitew kak dim n aizul?wakakaka..

on the next day, 29th may..
majlis bertandang sebelah lelaki pulak.
kat seremban je, dokek yo ha. tutup mato da sampai.
(pembongak yo,jangan cayo)
n aku dihangkut skalik lagi tuk jadi pengapit.
hah, memang berjaya lah keje aku kan..
tema adalah merah putih. n aku pakai baju merah.
on tema btol, pngantin larik tema sebab pakai silver.
hahahahaha.. :p

peace yaw! otw ke seremban!

lalala, buat2 repair bunga tangan. padahal..

cuak naek bende ni kan..hehe syioknye kene angkat..

rombongan cik kiah.

pengepit sentiasa di sebelah walau apa terjadi. terharu x? hahaha

say cheeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

kesian, amek pic sendiri jer. T_T

this is mine, tp lupa nak bawak balek.

sesi potong2 kek. kek siap de sungai air terjun bagai.
org JPS la katekan..hihi

i suap u dulu ye yang..

then abang calit sikit kat hidung sayang pulakkk..hahaha

bace puisi sikit.."akan ku JOLOK bulan dan bintang di bla bla bla.." :p

ciom sikit, muahh muahh!!

pakcik ni menari tak hengat, 3 kali kene siram air. haha.

sayang, i balek dulu yer. take care. x0x0!!

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
abih cerito!! ponek lak ai..dah dokek sojam menaip ha..
kan bagus kalau aku buat kerja efisyen camni.bahahahak!

psst, kat kenduri ni dapat la jumpe femes blogger.
sobab eh Paa hire die jadi official photog.
n turut ikut die si Ahmad Dzafer ni.
den dah tak sabar ha nak tengok gambar2 korang.
copek jang copek. :p


ni salah satu hasil buah fikiran Abg Aizul Marcello kaw!
(aku hamek kt fb die,jgn marah na) :p


pade sesape yang belum kenal sape Aizul Marcello ni
aku suggest korang pegi tengok blog die.
gambar sume santek2 masyaallah.
n cepat2 hire die okay!!
(taktik tuk dapat pakej photoshoot percuma)

k lah, nk makan. laparrrrrrrr..

bye!!

:: sekian ::


** hmmm..kenape la aku ni..haishhh.. ^^,

11 budak menulis:

myrah said...

hamboiii inai.mcm dia lak nak kawennnn..hehee

ctpujie said...

waaa,kawen sudah PAA..mcm den konal yo kan..hihi..tp den pasan la dio..huhu..meriah nyer..pasneh ko plak yg..yeayhh! =)

nur aishah bte abd hadi said...

darl
u punya baju polka dot tu kamo beli kat mana
nak jugak camtu puas cari tp xda
:(

tat!n said...

myrah: pengapit kene la hover.skali skale jek pn. :p

pujie: hehe,den bru nk tanyo ko kona ko paa neh.ngeee.kona2 gitu yolah yo.hee.den?tunggggguuuuuuuuuuuuu!!

ecah: aku beli kaen kat kamdar.cotton.then tempah.hehe.ko g la carik kt kamdar,kot2 ade.n klo kt kl ni bju polkadots yg da siap pn de jual. :)

aizul marcello said...

."akan ku JOLOK bulan dan bintang di bla bla bla.

sekian!

Anonymous said...

waaa gile skee kain saree tuhhhh..eh aizul marcelo..ok ke gamba dier..dpat laa jumpe aizul ari tu ek..

psst: polka dot merah puteh rin da ade laa zaman tadika dulu..bj skirt tanpa lengan lg mak den blikan..hak3

tat!n said...

abg aizul marcello kaw dtg komen ha! hahaha. tu jela dialog peberet kan???hahaha.sekian jugak! :p

rin: suke ke kaen saree tu,hehe.beli la kt jln tar murah jer 6meter cuma 29.90 sen..hahaha..aizul?gambar okeeee!!hehe.dpt la jmp die 3 hari majlis. :p
rin,baju zaman tadika tak kire ok.da berlalu.hahahaha!!

ctpujie said...

haha,kona2 gitu yo..togo pon xponah yg oi..hihi..aizul marcello ko amik gmbr paa?hebat! haha..tatin, mau carik baju bintik2 mcm ko dugak la..bekonan lak den ha hahaha =)

tat!n said...

hihi,nt sok2 lah kau togo yo. :p
mmg hebat pn jurugambar itu.silelah plh.haha.
ko nk baju bintik2 dugak ko?hayoo la,hehehe..kek kamdar yg,boli kaen eh.pehtu tompah la..skg ni tgh trend kot baju bintik2 ni.. :)

anumuchan said...

amboi comelnyaa tatin nih...

tat!n said...

maseh..hee,kamu pun comel,juz like my fren.. ^^,