21 April 2010

seronok bercuti

siapa x seronok kalau dapat bercuti ek?
lagi2 ditemani insan tersayang,cececewah..hehe

arini 1st day aku msuk keje dlm minggu ni,
ambil cuti selama 2 hari..
campur dengan 2 hari cuti sedia ada, jadilah 4 hari cuti aku..
gembira tak terkata,hehehe..

jumaat balik kampung.
gembira!! adik beradik aku lima2 orang ade balik..

sabtu,.tidur dan makan sepuas2nya..hahaha

ahad,.tidur lagi tak kira mase,ngeee..
online dengan gembira..berjaya clearkn emel yg penuh notification fB!!
berjaya potong rambut!!hee..
malam pulak keluar makan dengan pa'a..my beloved frenz..

isnin,.tak puas tidur lagi,haha
then petang gerak ke seremban,.
settle something kt seremban jap,
terus chow pD..
malam,balik seremban semula..
rumah LINDA..hahaha :p

selasa pagi (x la pg sgt),hee..
grk PD,.tgk org konvo.
jeles!! mereka pakai jubah baru + topi lak tu..
ala2 degree la konon2..cisssss!!
petang,.pulang ke KL dlm keadaan penat..hoho
smpai je rumah,layan adaMaya.. =)

sekian... . . 


** kalau lah selalu dapat cuti lelame gini..

9 budak menulis:

naDia aZ!z said...

..oittt..
mane gambo..
ko pnye citer 4 ari..
tp gambo sekeping pn tarak..ahahaa.. :D

NUR FASEHA BINTI IBRAHIM said...

tin...ko kirim salam kat Linda eh...lama tak dengar khabar die...kat As jugak tau...

tat!n said...

nurul: wehh,baru aku sedar slame cuti tu aku x amek gambo langsung.haha.x dapek nk nolong.kt kmera ko ad ler gmbo aku.haha.

seha: orait..nt aku smpaikn salam ko ea..ko pn bce blog aku ke,malu i taw.ahaks!

naDia aZ!z said...

taty : huhuu.. :P
tula pasal..
xkn sekeping pon xde..
:D

tat!n said...

takde nad..
siyes tokk..
aku belek gk cmera aku..
tp nan hado!
kecewa gile,gambo kt poly pn tado..

naDia aZ!z said...

taty : ahahaa..musti ko sgt excited smpai x amek gambo??
or kt PD pns sgt..
xde mud bgambo.. :P

tat!n said...

jwpn yg kdua btol.
PD pns sgt,no mood to take2 pixca.
hahaha.

naDia aZ!z said...

tp mmg tol ekkk..
PD pns gilakkk..
seb bek pk kngn amek gambo..
amek la jugak..
pns camne pon.. :P

tat!n said...

aku da tak pkir da mase tu,
tu yg x wujud gambo2 tu sume,
hahahaha..