16 April 2010

jum layan tag..=)


Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi tag ini.
1.. nurmahirah abdul rahman (sory kalo silap,hee) a.k.a myrah
2.. die bekas pelajar Poli PD..DSK (same la ngn saye)
3.. tinggal di seremban..(same negeri ngn saye) (:
4.. memandu viva putih..kn3??
5.. sgt menyayangi bfnye,.bukti?sila dapatkan di blog ini..hehe..


Nyatakan 5 fakta diri sendiri sebelum memilih penerima tag seterusnya.
1.. lahir pada tanggal 1 November 1988 (umur bukan rahsia saya,hehe)
2.. menetap di Kuala Pilah,N9 n bermastautin di KL (carik rezeki)
3.. saya suka makan, tapi nape x gemok2 eh??
4.. saya seorang yg penggeli,.(masuk dapur terhinjit2 kaki) :p
5.. sayangkan keluarga sangat2..mwahx!!


Nyatakan 5 hobi diri sendiri sebelum memilih penerima tag seterusnya.
1.. jalan-jalan g rumah sedare..hee
2.. online n online..FB!! tunggu ko aku kejekan ea..
3.. tengok tv..(kecewa kalo x dpt tgk cite yg aku tunggu2)
4.. ngedate..hahaha (sape x suke kn?)
5.. last but not least,.shopping!!! (perlu tuk tambah koleksi pakaian dll)


5 orang penerima tag yang seterusnya.
 
1.. firnad
2.. cik fara ain
3.. fieza
4.. ajalalalaa..
5.. wanie sirat

 
** and sape2 yg bace wajib k jawab tag ni..hehehe

8 budak menulis:

myrah said...

betol sgt fakta tentang myrah itu yer...heheh :D

tat!n said...

owh,btol yer??
hehe..pnt study kt blog tuh..

myrah said...

heheheheh...
nmpk sgt xde koje..hehe

tat!n said...

nampak ea?
wt2 la x nmpk,
hahahaha..

cendawanpink said...

Taty : DONE!!
ahahahaa.. :D

tat!n said...

suda ae??orait2,nt i semak.haha.

wanie heLas said...

tak tahu nk tag sape..hihiii

tat!n said...

jgn tag aku suda,sbb aku da tag ko dlu.hee.tag la nina ke,murni ke..