12 April 2010

misteri

cite ni da lame,tp nk cite gk.haha.
2 mgu lps,aku g men boling kt TS..
ngn farha,nanie,shadel n sairun.
best2,hehe.wlupn aku ta menang.

farha n shadel kt blakang..
(mereka je yg leading 1st n 2nd,cehh!) :p

farha lg n sairun..
psst,sairun!! nk pinjam towel,haha.
sairun pengkalah dlm 1st round,hahaha..

farha lg,nanie n aku..
byk plak gmbo farha ek,hee (pomote2)

ktorang juz men 2 game jek,da lewat skit time tu.
1st game aku no 3 kot..2nd game trus last..hahah,mongek nguh!
pape pun,enjoyyy!!!

then dapat adiah misteri dri sairun..farha pn dpt ugak..
nk tau ape???jeng3..!!

coklat beb die bg,byk lak tu,hihi.
thanx sairun!!nt bg lg k..haha
(kalah pn dapat) :p


** cm takde motif jek title misteri yg aku letak tu,hahaha..

2 budak menulis:

naniuchey said...

wiwitt...biler nak main sesame g ni?? hihiih :-)

tat!n said...

wahh, nanie pn da de blog ea..hehe
tu la kan..ble lg nk maen ni.. :)