27 April 2010

adehhh..camne tu??

korang..aritu kan kemain giang ati aku dapat beli baju baru kn..
yg putih tu, ala2 babi barbie doll tu.. :p

so aku pakai la baju tu mase kluar sabtu lepas..
then sampai je uma makcik aku kt gombak pn pakai bju tu lg.
pastu,de sepupu aku yg sorang ni dah bekenan ngn baju aku tu..

izah name die..
mule2 aku bukak je baju tu, (die de skali dlm bilik) terus die kate nk try..
aku pun bg la..nk try je pn kn..

skali dah try,die suke la plakk..adehh!
die nk baju tu,.huu..aku syg baju tu..(bru nk g dating kai baju tu)
aku ckp kt die,."izah nak ke baju ni??nt kak ct (sdare pgl aku ct) dah pakai 2 kali baru kak ct bg ea..leh x??"
tp die nak jugak..adesss..terpaksa mngalah jugakk..
(ngn bdk2 x kn nk berkire,hee)

esoknye,.die nk pakai baju tu g kenduri..
(dh la x basuh,haha..nasib aku anginkan)
so die pn pakai laa..
aku pn pujuk die..
"pinjam je taw,hehe.nt kak ct belikan kaler pink nk x??"
(die suke kaler pink)..kedekut lak aku,haha

tp aku ase da jadi hak milik die dah tu..
hahaha,.aku redha..(cehh,ayt pasrah) :p

 ni pemilik sebenar pakai..

ni pemilik kedua pakai,huu
(gambo amek kt fb org,so kecik je sbb da crop)


** izah jage baju tu elok2 taw.. :)

12 budak menulis:

Cik Sue Tukang Tulis said...

hehe..benda yang kita sayanglah orang suka amek dari kita..:)

ko jage baik2 boyupren hang tuh..kakakakakakah

cendawanpink said...

ahahahaa..
skali je ko pakai ekk..
takpe2..
nnti kite g sg wang kite g bli lagi eaa..
ngee~~
(^_^)

sue : bende yg kite syg,org suke??wahhh..leh wat next entry aq ni.. :P

NUR FASEHA BINTI IBRAHIM said...

kalo aku yang pakai...menangis sume....hahah...tang depan tu kan kene bukak jahitannye....hehehhe

tat!n said...

sue: bofren sme ngn baju ke x ea?adehhh.. :p

nad: tp da takde kaler putih,tu last.huk3.nt ko bwt n3 ea tajuk cm sue bg tu..hihi

seha: hahahaha,.takpe la gitu weh,seksi kot.. :p

Lovely Fieyza said...

uwaa.. sedih jer.. tp kau sgt baek sbb sanggup berkorban.. kredit tok kau.. hehe.. agak2 lau aku nak mintak baju kau aku muat tak?? hehe

tat!n said...

sedeh kn sedeh kn?huk3..
snggup la bkorban,nsb baju tu x mhl.. :p
ko nk baju aku gak ke??muat laa..ko bkn besar pon.. :)

cendawanpink said...

taty : xpe2..nnti aq belikan ko kaler pink..
then ko clorox kan..
bagi kaler puteh ekk.. :P

tat!n said...

hahahaha,.sengal tol nad ni..

cendawanpink said...

taty : ahahaa..naseb baek ko sempat snap pic ngn baju tu..hihii.. :P

tat!n said...

tau takpe nad..tu pn skit je aku snap sbb mud shoping tlebeh skit dr mood bgambo..huk3,sadis an..

cendawanpink said...

owhhh..ni ko amek gambo dlm fitting room ke??
hehehee.. :D
bape $ baju yg ko wat sedekah tu..
:P

tat!n said...

hmm,dlm fitting room sogo.
konon2 nk bli bju,da try2 x best.
lgsg x beli,haaha..

bju aku tu RM19.90 jek.wakakak..