23 April 2010

puas jiwa dan raga aku!!

umaannggg aii..(ko da phm kn nad?hee)
pe hal lak tajuk n3 aku ni ek..haha

bukan pe,semalam kn gaji an..
tanpa dirancang dengan teliti,
aku dengan jieja n jiejun telah menonong ke sg. wang tuk bershopping.
hahaha, dengan baju keje memasing meredah bangunan itu..

muke gembira di hari gaji,haha.

yang paling puas jiwa dan raga aku sebabbb..
dapat beli banyak barang,.(x la byk sbenanye)

1st item:
baju..(2 helai n dua2 putih) ngeee
**abaikan background besepah & hanger yg x ptot berada di situ**

2nd items:
bag..mura je taw!! :)

3rd items:
wedges yg selesa..i loikeee..

haaa,puas ati mak noksss..
muacks! muacks!
gedix lak ai minah ni an..haha

tapi yang paling best sebab..
sume barang2 yg aku beli tu x perlukan aku keluar duit yang banyak..
perbelanjaan semalam termasuk makan malam x sampai RM100..
under budget lg,hahahahhaa..

sekian.


** kali ni n3 sy bergambar,hehe.

5 budak menulis:

naDia aZ!z said...

umanngggg aii..
besshhh nye..
hehee..

ble nk ajak aq gi sungai duit tu??
wakakaka..

santek baju..
aq nk beli gak..
hohOo..(^_^)

tat!n said...

hehehe,nt kte g k..
ko pasti teruja.. :)

naDia aZ!z said...

ahakSs..
naek ketapi camne??
al maklom laa..
vios g anto servis..
xleh pakai..ahahaa.. :D

sang puteri said...

hehe aku sering jugak pegi sane..baju pun memang murah2 and comel2..:)

esok nak bawak dalie and ema ke sane..:) jalan 1 hari pon tak cukup..sebab banyak sangat kedai..kan2?
hehe and semua murah2...tak tau nak pegi mane..

kedai rm10 pon ade.baju pun cumel2..hahaha :)

tat!n said...

nad,naek ketapi sng je.amek monorail nt kt kl sentral,pastu trun la kt situ.stesen pe tah,tak hengat.haha.

nt gji bln2 akn dtg kte g sme2 ye..ngeee

sue: aku pn sgt suke ke sane,adehhhh..sume kedai nk msuk,sume kedai baju mura,santek2,somel2.msuk kdai kasut pn mura,kdai beg pn mura..rambang mate i nyah,wakaka.smlm pn bru 2tgkt aku pusing..byk lg x round..ngeee