28 June 2010

saturday & sunday!!

hye! da lame tak hapdet.
pemalas punye tatin! hihiks.
so crite yg lame2 aku da x ingat,
malas la nk recap..hee
yg ade dlm palehotak skang cite weekends bru ni je..

sabtu?
pagi lepak2 uma je.
aku dlm dilema sbnanye,
nk g kuantan o stay kL.
tp memandangkan aku mls nek bas g kuantan,
aku stay KL jek r..ehehe

sabtu ptg kua ngn kezen aku,jaja.
pegi sg wang.adushh,kete byk! paking pnoh!
so park kt lua jek kete,soping2 dlm 3 jam..
then zass balik!! 12 hengget wit paking,
gile la khalid!! (tiru ayt mr bf,haha)
tp bkn blk uma aku,pegi uma makcik aku kt subang.
lepak sane sbb mak ndak aku dr JB nk mai.
sok g (ahad) nk anto ank die daftar uitm sahalam.

ahad?
pepagi bute da kua.
gile tol,7.30am kua dh ngn jaja.
g amek ousemate tchenta kat ppum.
(dorang bru bis shif malam,tp nk bjalan gk tu)
pastu amek lg sorg ousemate kt uma,then zass ke shahalam!
destinasi??pasar tani shahalam.(kt stadium)
bosa gilo,ponek den pusing.
tp nsb slamat wit aku x mmbeli sgt.
juz bli bag n cutter(tuk timun,carrot dll) 
so aku gumbira sbb bjaye thn nafsu mmbeli,hahaha.

 beg yg disambar,.mura je pon,ngee

smpai lah kul 11 kot kt situ.
pastu blk anto kak sue,die da taleh blah.nk tido.
after anto die,ktorg g PJ old town.
nk carik prabot konon (tpngaruh iklan)
da cop2 mane nk bli,skali bangla tu kate.
kalo nk beli ni (meja mkn) taleh bli ni (rak tv).
wat da ??? elok2 ktorg nk bli 4 item,trus 1 pn x bli.
pdn mke engko!! huh,pentipu..!!
(tp aku nk gk,nk gk,nk gk..arini last day pomotion..huu)

pastu,g digital mall PJ.
kezen aku crik bsday present tuk bf die.
sjam lbeh gk kt situ.
pastu,lg 2org bdk yg tgl ni pn kne anto blk.
(taleh bwk sbb ktorg nk g subang blk,uma mkcik)

 wif cik yunumi chan @ digital mall

aku la pulakk,hehe

sblom g subang,carik duyan dulu.
pehhh,men order2 duyan lak memakcik aku nih an.
tp takpe r,nsb ktorg da gaji.so lynkn je la..
bli kt 2 tempat,60 hengget mlayang.haha.
smpai jek subang,tanpe blengah,trus mkn duyan lelaju.
sgt besh oke!! terbaekkkkkkk!! bak kate kezen aku,akim.
mmg la terbaekk,aku ngn jaja banje.cisss!! haha.


da kenyang mentedarah duyan,
siap2 tuk blk uma..da pnt..ngantuk!
huhuuh,.smpai je uma mmbungkang smpai kul9..
ahahaha,x snonoh tol tdo mgrib2.nsb aku on leave.wakakaka.

fuhhh,.abis da crite aku..
mst korg mls jek nk bace,hhaha.
de den kesah?? ;p

sekian..tataR!!!


** penjual duyan agak miang.ase nk baling ngn kulit duyan jek.tp nsb dpt mura skit,haha.

4 budak menulis:

Anonymous said...

beg ko tu sebijik beg member aku..tp die wane hitam...huhuuuu-inawzays helas-

NUR FASEHA BINTI IBRAHIM said...

I Hate Durian!!!

nur aishah bte abd hadi said...

tatin
tgk blog org
then joint r contest 2
hee

tat!n said...

wani: yeke,hehe.aku suke kmpul beg kot skang ni.pahni nk crik kaler kunen,merah,biru..hehehe

seha: rugi la hate durian,sedap taw..

ecah: contest pe contest pe??hehehe.malas,, :p