23 June 2010

Flybaits


Kenangan Lalu

Puas sudah kau melukakan
Tiada pernah kau meyakinkan
Hati ini yang selalu
Mengharapkan kasihmu

Kau biarkan ku melara
Mengemiskan cinta suci
Apa daya hati ini
Telah jatuh di lamun cinta

( korus )
 
Mengapa aku disiksa, apakah tujuan dia
Mungkin kerna ia pernah dikecewakan cinta
Katakan pada diriku aku 'kan membalut luka
Oh... jangan kau simpan dendammu
Dan aku jadi mangsanya

Aku cinta kepadamu
Hanya itu yang ku tahu
Lupakanlah kenangan pahit
Kita bina hidup baru

( ulang dari korus )

---------------------------------------------------------

aku suke gile lagu ni..
tapi tak hapal2 lg pn,hehehe
(ni la lagu jiwang yg aku suke nad) :p
klo nk dgr n karoke..jom layan kat sini ye..
thanx!! dadaaaa~ :)


** tatau la lirik tu btol ke x..men copy paste jek,ngeee

2 budak menulis:

naDia aZ!z said...

ohhh..ni eaa lagunye..
cam best je lirik..
(^_^)
k..t i karok sorang2 kt opis nih..

tat!n said...

hehe,karok jgn x karok.
jgn bunyik cm katak frog sudey.. :p