15 June 2010

pink!!

salam kawan2..=)
hari ni ialah hari Selasa..
n today is a PINK day!!
so sy pakai pink la today,ngeee..
harap2,segala urusan sy pada hari ini dipermudahkan..
aminnn..=)

info!!
:: setiap hari mempunyai warna2 tertentu..n kita juga digalakkan memakai pakaian mengikut warna2 tersebut..ni antara ilmu yg baru saya pelajari..

isnin - putih
selasa - pink
rabu - biru
khamis - kuning
jumaat - hijau
sabtu - merah
ahad - hitam

so, pasni sy kne penuhkan almari sy dengan semua warna2 d atas agr hdup lebih ceria dan berjalan dengan lancar..ta boleh pakai warna yg same je ari2,heee..kemungkinan besar,segala urusan dipermudahkan,mendapat rezeki yang lebih,ksihatan yang baikk..aminnnnnnnn..


** ni ilmu yg sy peroleh dari seorang ustaz merangkap doktor..so,sy prcaya laa n mau amalkan..insyaallah..=)

5 budak menulis:

myrah said...

mau ikot gak lar....
hope dpt rzeki n kesihatan yg baek...heheheee (:

tat!n said...

hehehe,ikot la..
insyaallah..
ust tu kate,ble hari pink,
die pn pakai pink.
mule2 cm segan laki pakai pink.
tp die wt gk,hee

SaGiGurlZ said...

aku ada dengar jugak..
aku pun da amalkan..
tapi aku takder baju kuning(batek) n baju wane putih.. kena tambah stok nih.. hihi..

NUR FASEHA BINTI IBRAHIM said...

Ko biar betol tatin...nanti aku try...hahah...tapi aku seram la kalo bab kuning tu...ayo...tak leh tukar ke???

tat!n said...

fiza: ko pn de dgr gk ea,hehe..
sile2 la tambah stok anda..=)

seha: insyaallah,try r dulu.aku pn dlm poses.hehe.ko ta ske kuning ea??takpe,pakai je..lame2 mst cantek..=)