15 June 2010

fiza tag saye laarrrr,,hehe

haishh,da lme x kne tag ni..heee
so kali ni,fiza tag aku..
die suruh aku gne application kt satu web ni..
sila klik link ini ok..hehe..

n result die sgt la buruk!!
cisss,.ahahahah..(taleh terima kenyataan)
jom lihat kwn2..ngeee


tengok tuuuuuuuu!!
huduhnyee,,.hahaha
aku akn pastikan wajah aku takkan jadi camni 20thn akn datang..
tanak tanak tanak!! hahahah
yg best tu,.siap de mcm tahi lalat lak ats bibir tu..haishhh..
mandai2 jek mende alah ni taw..

ok fiza,i'm done!! heee..
now sy nk tag org len plak..
spe ea..

1. myrah
2. pa'a
3. sue
4. nad 
5. all readers
enjoy it k!!

adiosss~


** mekap menten tuuuuuuu,hahahaha

6 budak menulis:

Lovely Fieyza said...

tahniah....
hoho.. nape nmpk pelik jer muka kau tuh? ish3..

tat!n said...

tau takpe,menci aku.
hahahaha..

cendawanpink said...

taty : ahahaa..
polik bebeno.. :D
seram jadik nye..
jom kite sume g BOTOX..
wakakakaa..

tat!n said...

hahaha,tu la..
aku pn tanak ngaku diri.. :p

NUR FASEHA BINTI IBRAHIM said...

hahahahha..tatin pakai susuk..kene sumpah..hahahahahhahah..adoi..sambung lagi..ahhahahahhahahahh

tat!n said...

sengal pnye seha..hahaha
tak terima tanah weh aku mati nnti klo pakai susuk,hehehe.
mtk jao mtk jao..