11 May 2011

semaLam 10 haribulan.

:: saLam ::

ehh,semalam 10 haribulan kan..
semalam best..hehe

semalam dia jemput aku balik kerja.
semalam dia bawak aku jalan-jalan.
semalam dia teman aku makan-makan.
semalam dia hantar aku sampai depan pintu rumah.
semalam dia menggembirakan hari aku.

dan..semalam..

HARI ULANGBULAN KAMI YANG KE-35!!

semalam kita lupa tentang tarikh itu.
semalam kita ketawa sebab sama2 lupa tarikh itu.
semalam kita terkejut sebab tarikh yg kita tunggu cepat sangat tiba
semalam kita tengok kalendar sebab nk confirmkan betol ke tarikh itu?
semalam kita pulang ke rumah dengan senyuman gembira.
semalam kita bahagia.

aku harap kebahagiaan kita bukan setakat semalam sahaja.
aku harap kegembiraan kita bukan setakat semalam sahaja.
aku harap kasih sayang kita bukan setakat semalam sahaja.
aku harap janji-janji kita bukan setakat semalam sahaja.
aku harap kita akan mengotakan segala yang dibincangkan semalam.
aku harap semalam kita akan berulang pada hari esok, lusa, tulat, dan selamanya.

aku sayang kamu.
aku perlu kamu.
walaupun kamu tak kurus.
walalupun kamu tak hensem.

wakakakakakakakkaka!!!
dari tadi sik puji melambung je kan.
ponek den.nk gak ngutuk sikit.hehe
jangan marah sayang..kalau marah nt kene jual.. ^__^

:: sekian ::


** thanx sebab datang semalam sayang.padahal ko bukan datang sebab nk celeb 35th month pn kn?tapi kebetulan plak.hehehe.love u lah buntal!!

9 budak menulis:

heart tamimi said...

waaaaa,sonok nyer cinta dtg..
ko bincang apo smlm,pasal tuttt ea..jd ea yang..yeayhhh! (tetibe) hahaha =)

suke tgok kawan heppy! =)

sue. said...

so sweeettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

tat!n said...

pujie,mesti la sonok.hehe.ne leh gtaw ko bncang sal ape kannn..hee..maseh lalink!! :)

suesue, sweet ke sweat niiiiiiiiiii..hahaha..thanx!

inaWzays heLas said...

tak sabar nk tunggu ko kawen..hahaahaa
semalam de gosip pasal ko n pendi ngan saleh..nnt i gthu erk.. huhuuu

tat!n said...

hehe,ta baek taw gosip2 nih.mst ko kawen dulu.ko da tunang.aku risik pn tak lg.wakakakka

inaWzays heLas said...

eleh...tak lame lagi ar..aku tahu ar aku yer date bile..ko tu yg aku tahu dah nak dekat dah..aku tahu ko dulu,..ko dh jawab soklan aku ritu..kih kih kih

tat!n said...

ahhaha,sengal nye budakk.. ;p

| gad1s s0ypans | said...

heee,c0mel ayat.....
m0ga bhagia bkn hari nie sja.....
c(:

tat!n said...

gadis sopan,alolo sopannye..hehehe
thanx coment! :) n thanx juga 4 ur wish. ^_^