01 July 2011

no picture!

:: salam ::

entry kalau takde gambar memang tak syok kan.
bagi aku la, tatau la bagi korang camne.

so disebabkan itu lah aku x update2 dari minggu lepas ni.
*alasan menarik bukan*
:p

sbenarnye, banyak yang terjadi dalam hidup aku selama seminggu ni.
n ia sangat2 merubah seluruh kehidupan aku.
*wahh giteww,ayat nk mongak yo..haha*

ok2,kembali serius.
oleh kerana kemalasan aku untuk transfer gambo dari kamera walaupun nak transfer tu senang macam melantak burger, maka terjadilah kes membengkalaikan entry di blog ini.hahahaha.
gasak lah!! aku malas!!
meh cepat sape2 tolong aku transfer gambar meh!!
if gambar dh transfer kompem kerajinan aku membuak-buak
untuk update entry.hahahaha.

ok lah, sekian saja untuk pagi ini.
entry ini hanya untuk menyalahkan gambar yang tak reti2
nak transfer diri sendiri masuk pc.haha.

bubye!!


** jap g nak pegi majlis sambutan HARI SETIAUSAHA. walaupun dh lame berlalu hari itu. okeh! jum tacap mekap!! :)

4 budak menulis:

Lovely Fieyza said...

woi budak?? ape yg mengubah hidup kau tu? kau da tunang ea? hehe.. sbb tu bnyk gmbr.. haha

tat!n said...

hahaha.ko ni pcaye je kn.aku kn dh kate aku tipu je. :p
sbenanye aku yg malas weh.takde makne tunang2 ni.hehe

Lovely Fieyza said...

kau terus kawen ea? hak3.. oke3.. beta silap.. beta ampunkan tuan hamba.. eh?

tat!n said...

haha terus kawen lg taleh blah.awal bebenor weh..ngeeee..nt aku kwen jgn x dtg!!dkt je kt kolo pilah!!hehehe