18 August 2010

tensionnnn!!!

hah,pepagi lagi aku dah tensen an..pe hal?
sbnanye dr ptg smalam aku hangen ni..
KENAPAAA??
sebab acc fb aku tu da taleh nk komen2..
cm syal,uhuhu..
bkn aku je yg kne,si Ohh Pupel pon kne gak.
kami kne on da same time,.sian kt kami,wuwuwu.. :((
baru ni td aku tengok kwn2 aku yg len pn ade kene gak.
plak tu da la taleh solve kn poblem tuh,
die kate wait 4 few hours o few days.???
palohayaheh tu!! (tiru ayt sutan fernando,wakakakaa)
huk3,so from now on..korang x de la tgk aku mengkomen2 lg kt fb tu..
dak poziah lak suh den buek baru,x do kojo an do..huhuhu..
THANX SANGAT2 FB!!!!


** x memasal kurang pahala pose aku..grrrrrrrrr

3 budak menulis:

cendawanpink said...

ahahahahahaaaa..
mungkin fesbuk suh ko berehat seketika..
:P
hihii..
maka nya..pasti belog ko xde sarang da pasni kn..
hohOo.. :D
(^_^)

Lovely Fieyza said...

ULAAA.. pasal Fb upener.. hik3..
sabar jer la.. lgpun Fb adalah melalaikan.. hua3.. jgn amek aty k.. gegurau jerrrr...

tat!n said...

nanad: aku da mlas nk maen sume leh??

fiza: hee,mmg lalai pn.tu longlai die tade.no heart feelings la,. (;