28 December 2009

banYak ni nk cr!Te,hoho..

hmm,byk crite yg aku tangguh tuk ditampal dlm blog aku ni taw.hehe.
antaranye majlis kawen makcik bongsu aku...
k la,mls nk cte pjg2.no idea,huhu.
jum tgk gmbo je ea.. :p

11.12.09
hari pernikahan mereka,.(besday mkcik aku juge..)


tgh debor ni,tgu soklan tok imam..hehe




sesi penyerahan mas kawen,.(ltk wit ats dulang je,hihi)



sesi batal air smayang,.yg tuk pnantin ppuan mne tah gambonye.. :p



 inilah pnantinnye,.marina bte yuop


 
 ta pndg kmera aku pn,mntang2 byk kmera dpn tu.huhu.


 
 gmbo nan tuan tanah wajib ado,hehe


 
 makcik ku sorg je crik kmera lain nih,adeh!


 
 makcik sy wif her mom a.k.a nenek saye.. :)


 
haha,try test jp.. :p



da sah da nih,hehe..


last but not least; aku n jaja(kazen aku) yg gle kmera.. :p


** ade lg aku nk cite ni,tgu ea..hoho..
   sal kawen2 ni pn x abis g..tp x ckup mse la..tgu k.. :)

0 budak menulis: