01 July 2013

Hujung Minggu Kite

happy Monday uols!
eh, happy ke? haha

harini tak bape nak happy sbb malas kan
tapi semalam n kelmarin sgt happy
sebabbbb..sebab cuti la..haha

takde pe pn nak update sebenanye,
tapi sebab dah TERtransfer gambo kt PC ni,
terus la rajin nak hapdet pic syok sendiri hehe
takpelah..asalkan bahagiaaaaaaaaa :p

aktiviti hari minggu kite akan diceritakan mngikut gambar yg ada k..
jadi la kn, dari takdo..hehehe

ini bos! bos kite! kalau takde die, x gerak la kite..hehe
pless dont go anywhere plessssssss.. :)

ini binik bos! die suke pakai tudung bawal.
die banyak jerawat sekarang. fuhhhhhhhh
dh pakai camera360 pn nampak lg jerawat die.

time ni kite orang tengah otw nk g kenduri kawan somi.
jauh nau dokek palong seboleh nun. apa lagi, berangan la depan kamera!
(pic dh uplod kt instagram dulu hihi)

ni pulak pic hari Ahad. pic dengan kawan2 kite.
diorang berdua tetibe je datang rumah kite,
pastu kite paksa die tido rumah kite. hahaha padan muka Jija n Linda.

tapi tapi, ni bukan la rumah kite.
kretip nau lak kite nak wat camni, hiks
kitorang merayap masuk rumah contoh yg cantik2 kt area rumah kite tu. hee

bilik ni cantik sangat, kite tepek lagi gambar!

ok ok kali ni posisi lain pulak.
cantik kannnnnnnnnnnnnnnn bilik ni!

hah ni adik kite. sebuk nak ikot gak. haha
kan dah x pasal2 jadi jurugambar kami :p

bajet cun. LOL

yang si Linda ni konon2 nak jadik bos la ni?

Linda lagi?

ehhhhhhhhhhh Linda lagi?

bilik ni comel, kite sukaaa..
tengok tu, Jija selamba je posing dalam almari. hihi

nice kan this room???
nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..
*lagu"kalauakukaya"berkumandang*

dah penat2 berjalan, kite bagi hadiah kat perut kite.
nahhhhhhhhhhhhh!!

tu jela weekend kite-kite di Seremban.
buibui.

=)

opssssssssss jap jap.

ini lumrah dan kebiasaan bila jumpa gegelprengggg

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:



HAHAHAHA!!

assalamualaikum!!

^________^



2 budak menulis:

アヌム said...

Salam ramadhan :)

tat!n said...

tq, hee :)