30 November 2009

hari raya qurban saye

hye..agk lme aku x update ni..
yela, pc kt uma osak, so x dpt la nk on9 nih, huhu
arini aku da msuk kje smule cm bese, nsb bek x lmbt arini..heee
tp mls gle nk kje arini, mne x nye..da syok cti smpai 4 ari.. :p

ok, back to topic asl..
raye aji thn ni aku smbut cm bese je..
kt kg aku mmg x mriah sgt klo rye aji ni,
mksud x mriah bkn la x smbut lgsg..
cme xde la beriye ziarah sume uma,hehe..
contohnye thn ni aku cme p rye uma onyang aku je,
tu pn da tghari bru nk g, hehe..

thn ni pakcik n mkcik aku ade wat korban, sekor lmbu tumbang. hoho.
lembu tu tecik je, hehe..pastu da sembelih tu dorang sume pn melapah daging lembu tu n bagi2kn daging tu sume tuk sedekah kt org kg sume..syok taw, wlupn aku x join kejekan daging tu..mls,hee :p
pas da siap sume, mlm tu ktorg pn mkn daging dgn puas dan bestnye..msk sup, besh banget!
pastu ad pakcik aku tu ore klate, die msk singge (singgang)..
mkcik aku sorg ni plak x mkn dging lembu, tp die makan otak lembu tu je...
haa, korg pnh mkn x otak lembu?best taw, aku pn ske..msk lomak cli padi..ngeee

klo kt uma wan aku ble time rmai2 blk mmg bising la, sume nk bcakap.hahaha..
mlm tu ktorg borak smpai kul bpe tah, aku da x thn ngntuk.kul 1.30 da out.hee.
x larat nk gelak2 dh..

ari sabtu pagi, aku da grk blk joseh sbb abg aku tu nk kje plak,hoho..
tu je ler cte rye aku,hehehe..


** pic rye thn ni x dak, mls nk amek..heee


0 budak menulis: